Verjaardagscadeau idee



















Hoe ouder ik word, hoe moeilijker ik het vind om het ideale cadeautje te vinden voor een vriendin. Geld geven is een optie maar een echt cadeau vind ik leuker om te geven. Nu we allemaal wat ouder zijn merk ik dat onze cadeaus 'huiselijker' worden. We geven items voor later wanneer we allemaal eindelijk op ons zelf wonen. Vandaag deel ik mijn cadeau voor een vriendin die gisteren jarig was. Gisteren hebben we ook haar verjaardag gevierd dus dit cadeau heeft ze al gekregen.


Theedoeken

Zoals ik al zei kiezen we allemaal voor wat huishoudelijke cadeaus. Ik kocht voor haar twee theedoeken bij de Blokker. Jup, je leest het goed theedoeken. De theedoek met het geruite patroontje vond ik zo ontzettend vrolijk en bij haar passen dat ik die wel mee moest nemen. De koraalkleurige theedoek paste er mooi bij en omdat dit de laatste bij mij Blokker in deze kleur was ging hij ook mee.


Mason Jar/Cocktail pot

Ik wist toevallig dat mijn vriendin veel houdt van weckpotten. Deze Mason Jar vond ik dan ook een leuk cadeau voor haar. Hij is van de Hema en koste drie euro. Er waren ook kleinere varianten te koop. 


Paaseitjes

Er zijn zoveel leuke paasitems te koop in de winkels op dit moment. Ik kocht een kilo zak paaseitjes bij de Kruidvat en vulde daarmee de Mason Jar. 


Nagellak met parel effect

Om de Mason Jar nog wat meer te vullen kocht ik bij de Hema een Long Lasting Nailpolish met Pearl effect. Ik koos voor een ecru kleur. Mijn vriendin werkt in een vrij luxe winkel en ik zag haar daar niet met felle nagels staan.


Mini Therme Douchegel

Ik vind zelf mini verpakkingen super handig. Ik gebruik ze wanneer ik bij iemand ga slapen, werk op het eiland of op vakantie ga. Ik hoorde dat de jarige met haar muziekkorps rond de zomer een weekendje ging kamperen. Een mini douchegel mag dan niet ontbreken in haar toilettasje ;).


Wat geef jij je vriendinnen altijd cadeau?

Share:

0 reacties