Sinterklaascadeautjes onder de 10 euro


 H&M, H&M, Xenos,
The Sting , Hema

Sinterklaas staat garant voor het maken van verlanglijstjes en het kopen van cadeaus. Wanneer je lootjes trekt met je vrienden, familie of een vereniging is dit vaak gebonden op een bepaald bedrag. Daarom ook deze cadeau ideeën voor cadeaus van rond de 10 euro. Het eerste cadeau gaat met vijftig cent over de 10 euro heen. Wanneer je een cadeau moet zoeken voor iemand die gek is op lezen is deze klassieker een mooi cadeau. Naast Pride & Predjudice zijn er ook nog de boeken EmmaNorthanger AbbeyPersuasion en Sense and Sensibility in deze prachtige vintage boekenserie van Jane Austen.

Cadeau twee vind ik een leuke basis voor een cadeau voor de bak freak. Voeg een schort en een koek bakmix toe en je hebt een ontzettend leuk cadeau.

Nummer drie is voor de theeleut. Dit is het goedkoopste cadeautje. Dit theevogeltje is maar €1,50 bij de HEMA. Naast deze theevogel zou er bijvoorbeeld een mok en losse thee kunnen worden gekocht om het cadeau helemaal af te maken.

Het make-up tasje van de H&M is perfect voor de beauty liefhebber. De H&M heeft ook een vernieuwde lijn met allemaal beauty producten die er prachtig uitzien. Lees: Tip om het tasje mee te vullen.

Warme sokken zijn altijd fijn voor de koudere dagen. Deze van de H&M zijn zeker fijn. Bij de Primark heb je dezelfde soort sokken ook, voordeliger zelfs.

De Xenos heeft nu deze leuke thee set in de aanbieding. En op deze manier valt hij precies binnen het budget hij is namelijk 10 euro. Weer iets voor de theeleut om cadeau te geven. Ook voor de sier zou deze heel erg mooi kunnen staan.

Deze armbanden zijn van The Sting en ik vond ze net even iets anders dan de standaard kleurige armbanden. En ja, volgens de website zijn ze echt voor dames.

De stolpen van de H&M zijn op dit moment volgens mij vrij populair. Ik zie ze in ieder geval vaak voorbij komen op Instagram foto's. Ze zijn er in verschillende formaten. Op dit lijstje staat de stolp die zes euro kost.

♥️

Share:

1 reacties

  1. Die vintage serie van Jane Austen is echt mooi! Ik hoef alleen nog Pride & Prejudice en Northanger Abby in die uitgaves en dan heb ik ze allemaal :)
    Naar die stolpen heb ik in de Hema ook staan kijken. Ik vind ze erg gaaf en had er bijna een gekocht, maar ik zou eigenlijk nog niet weten wat ik erin moet doen!

    Bregje
    Met pen en penseel

    BeantwoordenVerwijderen