Het Bonbonschaaltje













Ik ben niet de meest geordende persoon. Al mijn spullen hebben niet een vaste plek en mijn lades zijn vaak een grote bende. Door al de kleine producten zoals wattenschijfjes en wattenstaafjes wordt het alleen nog maar rommeliger. Toen ik op mijn verjaardag van een vriendin een bonbonschaaltje kreeg wist ik in eerste instantie niet wat ik ermee moest doen. Ik eet misschien één keer per jaar bonbons en houd ook niet heel erg van snoepjes. Ik stopte het schaaltje in een doos en keek er niet meer naar om.

Totdat ik mij bedacht dat ik het bonbonschaaltje als opbergsysteem kon gebruiken. Natuurlijk is het bonbonschaaltje vrij klein en kan er niet super veel in. Ik had wel voldoende ruimte voor de wattenstaafjes. Na wat passen en meten kreeg ik er een stuk of 40 in. Toen ik de deksel op het schaaltje deed vond ik het ook nog eens super leuk staan. Het roze van de staafjes schijnt mooi door het glas heen.

Toevallig zag ik dat mijn vriendin dit bonbonschaaltje bij de Action heeft gekocht. Volgens mij was hij iets van €2,50 wat ook nog eens lekker budgetproof is. Ik vind het een leuke en originele manier om kleine prulletjes in op te bergen.

Liefs, Sara

Share:

0 reacties