Favoriete Vegan instagrammers


















De afgelopen tijd heb ik weer een aantal leuke Instagram accounts ontdekt die ik graag met jullie wil delen! Veel van de ontdekkingen zijn van Instagrammers die een Vegan lifestyle hebben en ook op de meest zonovergoten plekken ter wereld wonen. Ik vind het zelf superleuk om mee te kijken in hun leventje en ja, ik moet toegeven dat ik soms wel eens jaloers ben. Natuurlijk is niet alles wat het lijkt op het world wide web, maar deze Instagrammers hebben het zeker goed voor elkaar.

Bonny Rebecca



















@bonnyrebecca
Bonny was één van de eerste vegans die ik op social media volgde, samen met haar toenmalige instabestie Essena O'Neill. Het account van Bonny vind ik zelf zo leuk omdat ze een goede afwisseling heeft in pure foodshots, haarzelf in een mooie omgeving en foto's van meet-ups/samen met iemand.

Tess Begg


















@tessbegg
Tess is een echte beachbeauty. Ze post veel foto's van de zee, haar heerlijk uitziende maaltijden, workout shots en bikini foto's. Haar maaltijden zien er elke keer prachtig uit en inspireren mij ook om meer te proberen in de keuken.















@vegan_ling
De foodfoto's van Elizabeth maken mij meteen hongerig. Haar voedsel ziet er altijd zo fantastisch uit met veel variatie en ook ontzettend veel kleur. Hoewel Elizabeth in New York woont deelt ze ook veel foto's van witte stranden en de zee.










@raw_manda
Wanneer je geen inspiratie hebt voor een maaltijd dan zou ik zeker eens een kijkje nemen op de instagram van Amanda. Men oh men, wat zien haar foodfoto's er mooi uit!






@agirlnamedally
Ally haar Instagram is wellicht de meest veelzijdige van al de Instagrammers die ik heb genoemd. Ze deelt foto's van dieren, reizen, fruitig eten en haarzelf. Ally lijkt een perfect leventje te hebben en ik moet dan ook wel bekennen dat ik soms jaloers wordt van de mooie uitzichten die ze plaatst!

En heb jij nog favoriete instagramaccounts die ik zeker moet gaan volgen?

Share:

1 reacties