De leukste bikini's voor aankomende zomer



Hoewel het nog winter is ben ik al weer bezig met mijn kleding voor de zomer. En dan vooral nieuwe bikini's. Ik browser al rond op verschillende webshops op zoek naar leuke setjes en mooie collecties. En ja, mooie setjes heb ik gevonden, te veel mooie setjes zelfs! Het leek mij leuk om vandaag al mijn favorieten met jullie te delen. De meeste bikini's die ik zelf leuk vind zijn rond de 50 euro of eronder. 

Ik wist zelf niet dat Vero Moda ook badkleding verkoopt. In Vero Moda's eigen online shop kan ik ook helemaal geen badkleding vinden. Asos heeft het wel en daar vond ik dan ook deze leuke bikini. Ik ben zelf niet iemand die een geheel witte bikini aan zou trekken. Ik word toch niet zo snel bruin in de zomer en ik vind een witte bikini bij een bleke huid niet echt mooi staan. De zwarte rozen op deze bikini zorgen er voor dat ik wel een witte bikini aan wil trekken.

Voor de bikini top ben je €28,17 kwijt en voor het broekje €19,72. Wellicht is hij goedkoper wanneer hij op eigen website van Vero Moda komt. 

Ja, weer een witte bikini met een print! Deze vind ik zo leuk omdat het topje wat langer is dan normaal. Daarnaast vind ik de gele en perzikkleurige belijningen heel erg mooi afsteken bij het geheel. De print vind ik ook leuk, lekker zomers!

Deze bikini is wel duurder dan 50 euro, voor de top betaal je €42,25 en voor het broekje betaal je €30,98.















River Island Crochet Cami Bikini 
River Island vind ik op bikini gebied ook echt fantastisch. Vooral van de cami bikini's ben ik echt fan. De mooiste van dit jaar vind ik toch wel deze zwarte met kanten details. Het broekje is vrij laag en meer een Brazilian stijl. Perfect dus om mee in de zon te bakken.

De bikini top kost €24 en het broekje €18.

Bikini met Palmbomen design
Toen ik een paar weken geleden de H&M gids binnen kreeg werd ik opslag verliefd op deze bikini van de H&M. Het design vind ik leuk, de kleuren vind ik leuk, het model vind ik leuk, ik vind hem gewoon helemaal leuk. Omdat hij van de H&M is heeft hij ook nog eens een hele gunstige prijs.

De bikini top koop je voor €17,99 en het bijpassende broekje voor €9,99.
Esprit bikini met stippen
Tijdens mijn zoektocht naar leuke bikini's kwam ik ook deze van de Esprit tegen. Ik verbaasde me in de verscheidenheid waarin veel van de bikini's van de Esprit komen. Zo is per design wel drie mogelijkheden voor het topje en drie mogelijkheden voor het broekje te vinden. Wanneer je meer van hipstershorts houdt dan van slips kan je die kiezen. Ook kan je kiezen tussen beugel, push-up en halter bikini tops. Het nadeel vind ik wel de aangeboden maten. Ik vind het zelf het makkelijks om mijn bikini uit te zoeken op bh maat of op maat 38. Bij de Esprit ligt dit net wat anders en kies je voor een 36 C of 40 B. Hierdoor vind ik het moeilijker om te schatten of de bikini wel past.

De prijzen van de tops variëren bij deze bikini tussen de 30 en 35 euro. Voor de broekjes ben je tussen de 20 en 25 euro kwijt.

Twintip Performance Bikini via Zalando
Zalando verkoopt het merk Twintip en deze heeft veel budget vriendelijke bikini's. Het nadeel is wel dat je een set koopt in bijvoorbeeld maat 38. Mocht je net een groter broekje of kleiner topje nodig hebben dan kan dat niet.

Deze bikiniset kost €29,95

Ga jij dit jaar een nieuwe bikini kopen of heb je nog een leuke van vorig jaar?



Share:

0 reacties