The Shower Edit



Nadat ik mijn lay-out ongeveer twee weken terug veranderde, voegde ik ook wat nieuwe blog categorieën toe.  Onder de categorie Beauty vind je bijvoorbeeld verschillende subcategorieën. Onder andere de Care categorie over Body Care & Hair Care. Vandaag een artikel over Body Care namelijk mijn go-to douche producten. Ik douche normaal zo'n twee keer in de week. In de zomer douche ik me vaker dan in de winter. Ook douche ik me nadat ik gesport heb, hoewel dat eigenlijk nooit voor komt, want ik sport niet.

De haar shampoo en conditioner

Deze shampoo en conditioner zijn nieuw voor mij. Ik heb ze nog maar net. Al een aantal jaar heb ik last van mijn hoofdhuid. Soms heb ik last van eczeem, schilfers en jeuk. Ontzettend vervelend, hoewel ik er wel mee naar de dokter ben geweest en een speciale shampoo heb gekregen hielp dit niet. Op het internet las ik dat veel mensen goede ervaringen hadden met de shampoo's van Yes to Carrots. Afgelopen week liep ik De Tuinen binnen en zag ik dit merk staan. Ik nam de Scalp Relief Shampoo en de Pampering Conditioner mee om te testen. Hierover volgt nog een review. Ik gebruik ze nu nog te kort om daar echt veel over te kunnen schrijven.

De showergel

Omdat het zo nu en dan nog koud is gebruik ik mijn Treacle Moon Warm Cinnamon Nights showergel nog. Deze geur doet me erg denken aan de winter. Nu het wat mooier weer wordt denk ik wel dat ik deze showergel minder ga gebruiken. Nu de lente en zomer er weer aankomen gebruik ik ook wel weer graag frisse geurtjes. 

De gezichtscrub

Eucerin is een merk dat voornamelijk bij de apotheek/luxere drogisterijen wordt verkocht. Bij mijn apotheek kreeg ik jaren geleden eens een tester van deze gezichtscrub. Ik vond hem ongelofelijk fijn. De juiste verhouding in scrubballetjes en gel. In een apotheek in Duitsland kocht ik hem uiteindelijk in een groot formaat. Ik gebruik deze gezichtscrub niet elke keer wanneer ik onder de douche sta, ik denk ongeveer één keer in de twee weken.

De Scrubs

Omdat ik mijn benen niet meer scheer maar epileer gebruik ik onder de douche vaker dan voorheen een scrub. Van een vriendin kreeg ik op mijn verjaardag een Body Scrub Mask van Therme. Deze gebruik ik wel maar ik ben er niet een super fan van. De scrub zit in een soort van crème en hierdoor kan je niet super goed scrubben. Voor het echte werk gebruik ik de zout scrub van de Kruidvat. Deze is wat grover van structuur, hierdoor gaan je haarzakjes meer open.

Fuss gel-lotion

Deze fuss gel-lotion van de DM uit Duitsland gebruik ik in de winter nauwelijks. Nu de zomer er weer aankomt gebruik ik hem vaker.

Dit waren dan de douche producten die ik op dit moment vaak gebruik. 




Share:

0 reacties