Action Fig Candle


Ik ben gek op geurkaarsen en brand ze dan ook bijna dagelijks. Hierdoor ben ik ook altijd op zoek naar een nieuwe heerlijk geurende kaars of een budgetproof kaarsenmerk. Al een tijdje brand ik dezelfde geurkaarsen en ik was dan ook op zoek naar een nieuwe. Een favoriete winkel van mij om geurkaarsen te kopen is de Action. Elke keer als ik in de Action ben geweest kom ik wel weer thuis met een geurkaars of een wax melt.

Afgelopen woensdag was ik ook in de Action en nam ik natuurlijk een kijkje bij het kaarsen schap. Mijn Action had nieuwe geurkaarsen en natuurlijk kon ik de verleiding niet weerstaan om één mee te nemen. Ik koos een kaars met een vijgengeur. Dit omdat ik de geur bij goedkopere geurkaarsen nog nooit ben tegengekomen, dat terwijl ik het een heerlijke geur vind!

De verpakking vind ik voor een Action geurkaars ook echt mooi. Niks goedkoop, zelfs wel een klein beetje luxe. De geurkaars heeft ook een soort van houten dekseltje die je ook als onderzetter kan gebruiken. Ik zet de geurkaars er bijvoorbeeld op wanneer ik hem aan het branden ben. Ook doe ik het dekseltje op de geurkaars zodat ik niet last heb van rook/stank nadat de kaars is uitgegaan. De onderzetter/deksel is van hout en heeft een white wash look. Dit geeft meteen ook weer een luxere uitstraling aan de geurkaars.

Naast de geur Fig zijn er ook nog andere geuren van deze kaars bij de Action te verkrijgen. Ik denk dat het wel afhankelijk van het filiaal is. De geurkaars kost maar €2,35 wat natuurlijk heel erg goedkoop is. De geurkaars heeft een brandtijd van 28 uren.




Share:

0 reacties