The Brushegg

brushegg

Mijn make-up kwasten was ik altijd met de hand. De laatste tijd merkte ik dat mijn kwasten niet meer zo schoon werden als voorheen. Vooral bij mijn foundation kwast had ik last van ophoping van foundation op de haren. Op verschillende blogs had ik al eens over de Sigma Spa Brush Cleaning Glove gelezen. Voor mij is deze glove te duur. Ik vind 40 euro op dit moment te veel geld voor iets wat ik misschien maar 2 of 3 keer per maand zou gebruiken. Ik ging dus op zoek naar een alternatief.

Ebay

Een fijne site/shop om super goedkope alternatieven te vinden is Ebay. Op Ebay vond ik dan ook een budget alternatief voor de Sigma Glove. Ik vond de Brushegg, een kleine brush cleanser die om twee vingers kan. Het is dus geen handschoen zoals Sigma verkoopt. De Brushegg heeft ook minder verschillende patronen waarop je de kwasten schoon kan maken. Voor mij zijn de twee patronen die de Brushegg biedt om je kwasten schoon te maken voldoende.

Het leuke van de BrushEgg vind ik dat ze in ongelofelijk veel kleuren komen. Ik heb zelf de groene variant maar ze zijn er ook in het roze, geel, blauw en zwart. Hij is erg makkelijk om te gebruiken. Ik doe de brushegg zelf om mijn wijs en middelvinger. Op de patronen breng ik wat babyshampoo aan. Ik maak mijn kwast nat onder de kraan en maak hem schoon in de zeep op de patronen. Wanneer mijn kwasten erg vies zijn maak ik ze wat vaker nat en gebruik ik wat meer shampoo. Na afloop spoel ik de kwasten nog even goed af en leg ik ze te drogen.

Via deze link kom je bij een verkoper van de Brushegg terecht. Bij deze koper zijn de Brusheggs zo rond de €1,05 - €1,10. En daar zitten dan de verzendkosten bij in.


Hoe maak jij je make-up kwasten altijd schoon?

Share:

0 reacties