Action Powerbank



Toen ik voor het eerst het woord 'Powerbank' hoorde dacht ik dat het een opblaasbare bank of zo zou zijn. Niet dus, een powerbank is een oplader voor je mobiel die je onderweg kan gebruiken. Ongelofelijk handig en iets wat ik zeker wel kon gebruiken. Dus ging ik op zoek naar een powerbank. Het liefst wou ik dat mijn powerbank ook nog een cool kleurtje had, dat is helaas niet gelukt. Ze zijn er natuurlijk wel maar dat kleurtje kost meer dan een simpele witte of zwarte. Terwijl ze dezelfde oplaad capaciteit hebben.

Ik kocht een powerbank voor ongeveer 5 euro bij de Action. Er waren ook duurdere met meer oplaadruimte dus voor meer oplaadbeurten. Ik kocht deze omdat ik wel eens producten van de Action heb gehad die gewoonweg waardeloos waren. Veel geld uitgeven vond ik dus ietsje tricky. De powerbank die ik heb is met 2000 mAh. Voor de techneut noob net zoals mijzelf, dat is ongeveer voldoende voor 1,5 keer opladen. Er zijn ook powerbanks voor meer oplaadbeurten maar voor mij was die 1.5 keer voldoende.

Deze powerbank laad je op via je laptop. Op het moment dat hij aan het opladen is het lichtje dat aangeeft of hij aan het laden is aan het knipperen van rood naar blauw licht. Is hij volledig opgeladen, dan schijnt er een blauw lichtje. Ook tijdens het opladen van mijn mobiel blijft dit blauwe lampje schijnen.

Tot nu toe ben ik erg tevreden over de powerbank. Voor mij is de hoeveelheid oplaadbeurten voldoende omdat mijn telefoon niet super vaak opgeladen hoeft te worden. Ik merk nu wel dat de oplaadbeurten langzaamaan minder worden. Dus die 1.5 oplaadbeurt die eruit hoort te komen neemt langzaam af naar maar 1 oplaadbeurt. Misschien komt dat ook wel omdat mijn telefoon helemaal leeg is wanneer ik de powerbank gebruik en niet nog 20% heeft.

Heb jij ook een powerbank voor je mobiel of gebruik je gewoon de oplader die bij de telefoon hoort?
⭐️

Share:

1 reacties

  1. Handig als je op reis gaat! Maar mijn telefoon gaat lang genoeg mee om de dag door te komen :)

    BeantwoordenVerwijderen