Handbag Essentials


Wanneer ik weg ga heb ik een aantal dingen in mijn tas zitten die voor mij essentieel zijn. Ze zitten altijd standaard in mijn tas en eigenlijk kan ik niet zonder. Vandaag deel ik de items die ik dus altijd bij me draag. Ik moet toegeven dat ik nog steeds een zonnebril in mijn tas heb zitten. Een zonnebril die ik al een aantal maanden niet meer heb gedragen en die ik waarschijnlijk de komende maanden ook niet zal dragen. Het is weer tijd voor wintermutsen en handschoenen, helaas. Oke, terug naar de essentials van mijn tas.

In mijn tas heb ik altijd oortjes zitten zodat ik overal en nergens muziek kan luisteren. Deze oortjes zijn van de HEMA en ik heb zo ook om een niet-in-de-knoop-rubber ding van de HEMA. Het fijne aan deze oortjes vind ik a) ze zijn betaalbaar en b) je kan de rubbertjes die in je oren horen veranderen van formaat. Mijn oren zijn vrij klein en hierdoor vallen vaak de oortjes uit, met deze heb ik daar geen last van. Muziek luister ik zoals ik al noemde via mijn mobiel, een Motorola G3. Het hoesje wat erom heen zit komt van Ebay.

Ik heb ook een selfiestick in mijn tas. Ik weet dat veel mensen het een verschrikkelijk ding vinden maar ik vind hem zó handig. Als vriendinnengroep lukt het bijna nooit om een gezamenlijke foto te maken waar iedereen nog een beetje fatsoenlijk opstaat. Met de selfiestick lukt het wel. Ik gebruik de timer op de camera van mijn mobiel hier gewoon voor. 

Meestal test ik de geur van deodorants altijd in de winkel voordat ik hem koop. Ik heb het bij de Dove Soft Feel deodorant die ik nu in mijn tas heb niet gedaan. Helaas, want ik vind de geur helemaal niet lekker. Veelste poederig naar mijn mening. De deo niet gebruiken en weggooien vind ik ook zonde, dus hij zit nog wel in mijn tas. In heb ook altijd wat verzorgingsproducten in mijn tas, een lippenbalsem en een handcrème mogen voor mijn niet ontbreken. Vaak zit er ook nog een lipstick in mijn tas. In de zomer een lichtere kleur dan in de winter. 

Het belangrijkste zijn misschien wel mijn ov-chipkaart houder en mijn portemonnee. Standaard in mijn tas en zonder ben ik eigenlijk nergens. Mijn portemonnee zorgt er voor dat ik geld en pasjes bij me heb die belangrijk zijn. En de ov-chipkaart brengt me, wanneer ik geen auto kan lenen, overal heen. Dan nog mijn huissleutel die erg belangrijk is. Random zijn dan weer de fietslichtjes die ik tot nu toe alleen maar gebruikt heb om aan de halsband van de hond te bevestigen. En de nieuwste Glamour om onderweg te lezen. 

Wat zijn jouw essentials?
⭐️

Share:

0 reacties