Unsuccessful Adulting Tag


Ik keek laatst een oude video van VersusA terug. Hierin beantwoorden Suz & Vera de Unsuccessful Adulting Tag. Deze tag is gebaseerd op de hastag #unsuccessfuladulting van TheSelfHelpHipster. Ik vond deze tag zo leuk dat ik besloten heb hem zelf ook in te vullen. Dus ben je benieuwd in welke volwassen dingen ik suck, lees dan verder.

1. Wat is het meest onvolwassen eten dat je in de afgelopen week hebt gegeten?
Het meest onvolwassen eten. Moeilijk. Ik heb volgens mij niet echt onvolwassen eten gehad de afgelopen week. Het enige volwassene wat ik nog wel (vaak) eet zijn van die koekjes die je als kind/middelbare scholier mee nam naar school. Van die voorverpakte koekjes.

2. Hoe vaak ga je voor 22.00 naar bed?
Ik ga echt nóóit voor 22.00 naar bed. Zelfs niet wanneer ik ziek ben. Ik slaap vaak pas rond 01.00. Ik wil echt wel vroeger slapen maar het lukt gewoon niet!

3. Wat is het laatste kinderprogramma dat je hebt gekeken?
Laatst heb ik een heel erg klein stukje van ICarly gekeken op Nickelodeon. Ik was zo verbaasd omdat deze versie nagesynchroniseerd was met hele slechte Nederlandse stemmen. Zo lelijk, haha.

4. Wat is het laatste dat je bent vergeten?
Dat ik nog iets in de wasmachine had. Ik moest nog iets ophangen en kwam pas om 17.00 er achter dat er nog iets in de wasmachine zat. Toen kon ik het niet meer aan de waslijn hangen omdat het al donker buiten was. Dom!

5. Ben je wel eens in je pyjama naar buiten geweest?
Wel om de post uit de brievenbus te halen maar niet echt om boodschappen mee te doen of zo.

6. Wat is je meest ranzige gewoonte?
Ik vergeet heel vaak haar uit het douche putje te halen wanneer ik gedoucht heb. Vroeger had ik nooit last van haaruitval tijdens het douchen maar de laatste tijd wel. Dat haar blijft er soms dus wel even in liggen. 

7. Hoeveel enkele sokken heb je in je kast/la liggen?
Niet zo veel. Ik heb vooral veel zwarte sokken en wanneer er dan enkele sokken zijn maak ik nieuwe paartjes.

8. Welke lelijke emoji gebruik je wel eens?
Op Whatsapp zijn onderstaande emoji's mijn meest gebruikte. Zelf vind ik vooral die emoji met die vage lach heel lelijk/fout.


9. Wat is je meest nerderige eigenschap?
Van die onzinnige feitjes onthouden die niet belangrijk zijn. En belangrijke dingen dan juist vergeten. Oepsie!

10. Wanneer is voor het laatst het eten dat je kookte mislukt? Wat was het?
Elke keer wanneer ik pasta kook of een soep maak laat ik het overkoken en is gelijk de hele pan en zo vies van het water. Ook het koken van rijst gaat bij mij vaak mis. Het wordt vaak één kleffe bende. 

11. Welke tic komt bij je naar boven als je je ongemakkelijk voelt?
Uuuuhmm, ik klap dan altijd helemaal dicht. Volgens mij merken mensen ook gelijk aan mij wanneer ik iets niet leuk vind.

12. Wat was de laatste rekening die je “verstopte”?
Ik vergeet heel vaak dat ik iets online heb besteld. Totdat dan de eerste aanmaning komt. Echt een hele slechte eigenschap. Gelukkig heb ik nooit gehad dat ik iets extra's moest betalen omdat ik daadwerkelijk een rekening vergeten was.

Tags:

Share:

0 reacties