Mijn Top 2000


















Het leuke aan de Top 2000 vind ik dat je er als luisteraar ook op mag stemmen. Sinds die mogelijkheid er is heb ik het altijd gedaan. Zoals iedereen heb ik een paar favoriete nummers die van mij echt niet in de lijst der lijsten mogen ontbreken. Het leuke aan het stemmen op de Top 2000 vind ik de mogelijkheid dat je jouw lijst ook kan delen social media. Op facebook kom ik zoveel lijstjes van vrienden tegen die ook hebben gestemd. Bij iedereen zie ik wel weer een nummer staan dat ik ook wel had willen toevoegen aan mijn lijstje . Of nummers die ik al heel lang niet meer geluisterd heb en een soort van was vergeten. Ik heb alleen gebruik gemaakt van de optie waar je 15 nummers kan toevoegen omdat ik verder niet echt een nummer had die voor mij ook nog in de lijst moest staan. 

Je kan tot morgen 22.00 nog stemmen op de Top 2000. Om 22.30 wordt dan de top 3 bekend gemaakt. 

Ik ben heel erg benieuwd naar de nummers waarop jullie gestemd hebben. Deel ze vooral in de comments!

Share:

0 reacties