Oh, wat is de herfst toch mooi


Hoewel ik een ongelofelijke hekel heb aan de kou die de herfst met zich mee brengt vind ik de natuur nu wel heel erg mooi. Elke keer als ik naar buiten ga zie ik wel honderden mooie bomen en bladeren die ik op de foto wil zetten. Mijn Instagram wordt er inmiddels mee overspoelt. Op bepaalde momenten bedenk ik me wel eens dat vier natuurfoto's achter elkaar misschien ietsje teveel van het goede is. Dan smijt ik er een foto van iets dat ik eet of een inspirerende quote doorheen voor de afwisseling. Dit jaar heb ik voor het eerst sinds een aantal jaar weer het gevoel dat ik de herfst bewuster meemaak. Ik ben vaker buiten te vinden en geniet hier ook ontzettend van. Ik vind het niet eens zo erg meer dat het vaker mistig is. Hoewel het met het autorijden natuurlijk niet zo plezierig is vind ik het wel een mooi gezicht. Mistige velden waar nog schapen of paarden in staan. I like it!

Share:

0 reacties