Persoonlijke update: Veranderingen



















De afgelopen week heb ik nagedacht over wat ik nu eigenlijk met mijn blog wil doen. Ik was niet tevreden over de naam. Op al de social media kanalen die ik gebruik kon ik mijn blognaam niet als username gebruiken. Dat terwijl een vaste username wel belangrijk is. Een domeinnaam was ook al niet te verkrijgen, tenzij ik een extra teken of een - zou gebruiken. Iets wat ik zelf niet zo snel zou willen. Daarom heb ik ook besloten om de naam van mijn blog te veranderen in iets waar nog wel usernames en domeinnamen in verkrijgbaar zijn. 

Bij een nieuwe naam hoort een update van de lay-out. Hij is grotendeels wel hetzelfde gebleven maar dan met andere kleuren. Ik maak nu gebruik van groentinten en goudbruin in plaats van donkerrood en okergeel. Ook is de header veranderd, ik heb het simpel gehouden met het gebruik van een mooi lettertype.De content van mijn blog zal hetzelfde blijven. Ik schrijf alleen maar blogpost over onderwerpen die mij zelf aanspreken. 

Wat ook veranderd is zijn de social media usernames waarop je me kan vinden. Klik op de volgende links om mij te volgen: Twitter , Instagram en Pinterest. Bloglovin staat nog op de oude naam, dit probeer ik wel zo snel mogelijk te veranderen.




Share:

0 reacties