Monday Inspiration 4


Een ongelofelijk volle Monday Inspiration deze keer. Meestal plaatst ik maar zes inspiratie afbeeldingen, deze keer negen! Ik begin met de afbeelding van het boek. Voor het internettijdperk hield ik ontzettend veel van lezen. Nu doe ik dat bijna nooit meer. Iets wat ik eigenlijk wel ontzettend jammer vind. Het beddengoed op de tweede foto (rechtsboven) vind ik heel erg mooi. Dan warme winter vesten. Ik was nooit erg van het roze maar deze oud roze kleur vind ik erg mooi. Ook heb ik meer zin om dingen te gaan bakken. Ik heb al kerstkoekvormen bij de Sostrene Grene gekocht. De afbeelding van de natuur vind ik gewoon zó mooi. De tattoo's sluiten er mooi bij aan. Ze zijn klein en onopvallend, een tattoo die ik zou nemen. De afbeelding daarboven vind ik mooi om de bank. Ik vind zo'n oud leren bruine kleur is prachtig. En dan als laatst, hoe cool is dat jasje? Ik wil hem! 

Share:

0 reacties