Monday Inspiration 3#


Welkom bij weer een herfstige Monday Inspiration. Ach ja, ik ga in ieder geval met het seizoen mee. De eerste foto is een accessoire foto en vind ik echt prachtig. Ik draag zelf eigenlijk nooit sieraden en wanneer ik dan een afbeelding als deze tegenkom wil ik ze wel graan dragen. Daarnaast zijn de kleuren echt mij. Ik draag het liefst gouden sieraden en de zwarte en witte stenen vind ik ook onwijs mooi. Bontkleedjes zijn in de winter ook favoriet. Ik heb er nu één voor mijn bed liggen. Geen koude voeten wanneer ik uit bed stap! Qua ooglook ben ik helemaal van de bronzen kleuren. Mijn voorkeur gaat uit naar crème oogschaduws omdat ik lenzen draag. De kleuren van het hout op de afbeelding links onder vind ik super mooi en bij de herfst passend. Hoe schattig zijn de kleine vetplantjes en cactussen die je op dit moment overal ziet? Ik vind ze heel erg leuk. En last but not least croissants en koffie. Yum.

Share:

0 reacties