Kaufmann's Haut und Kindercreme


Vorige week dinsdag was ik in de DM in Oldenburg. Daar kocht ik onder andere twee tubes van Kaufmanns Haut- und Kindercreme. Online las ik dat deze crème prima te gebruiken was als lippen balsem. En dan vooral voor een overnight treatment. s'Nachts je lippen insmeren en s'morgens met zachte lippen wakker worden. Dit omdat de substantie van de crème dik is. Dikker dan een gewone lippen balsem. Het resultaat na het opsmeren is dan ook witte kleverige lippen. Geen mooie look voor overdag.

De eerste keer dat ik de Haut- und Kindercreme op mijn lippen smeerde merkte ik niet gelijk een verschil. Mijn lippen zijn van zichzelf vrij droog en ook heb ik last van velletjes. Na een paar dagen merkte ik al wel een verschil. Mijn lippen voelden een stuk gehydrateerder aan. Daarnaast zijn de velletjes ietsje vermindert. Ik heb nog steeds last van velletjes, op sommige dagen meer dan op een andere dagen, toch merk ik wel dat ze zijn verminderd. Ik gebruik het nu dagelijks en ben blij dat ik twee tubes heb meegenomen. Doordat de substantie vrij dik is zijn de tubes ook sneller leeg. Er is ook nog een blikje verkrijgbaar met de Haut- und Kindercreme. Vergelijkbaar met de old school Nivea blikjes. 


Een tube bevat 10 ml. En kost €1,79.

Share:

0 reacties