Sinterklaascadeaus de luxe editie





Nadat ik vorige week een artikel over Sinterklaascadeaus onder de 10 euro heb geplaatst is het tijd voor de luxe editie. Mocht je Sinterklaas vieren zonder budget dan zitten hier wellicht een aantal leuke cadeaus bij. Nummer 1 is een set van de Body Shop. De Bodyshop verkoopt in verschillende prijsklassen giftsets. Deze op de afbeelding is 35 euro. Hierin zit een handcrème, body butter, douche gel, body scrub en body mist. Vrij veel producten dus. Nummer 2 zijn pantoffels van Ugg Australia. Heerlijk voor de wintermaanden. Een cadeau dat ik zelf wel zou willen krijgen maar ook iets wat ik bijvoorbeeld aan mijn moeder zou kunnen geven. Want ja, wie wil nou niet warme voeten? Nummer 3 is een telefoonhoesje van Ted Baker. Dit telefoonhoesje heeft naast plek voor de telefoon ook nog ruimte voor 5 pasjes. Nummer 4 zijn oorbellen van Swarovski. Mocht je lootje erg van sieraden houden dan is dit een mooie keuze. Nummer 5 de bekende make-up kwasten van Real Techniques. Voor de beginnende en gevorderde make-upliefhebber. Ik zelf heb een aantal in bezit en ben er super tevreden over. 

Nummer 6 een goede tas moet iedereen natuurlijk hebben. De Cowboys Bags zijn populaire tassen. Ik heb er zelf twee van. Omdat ze van echt leer zijn blijven ze lang mooi. Nummer 7 iedere fitgirl wil wel een blender. Deze van Magic Bullet heeft ook nog eens allemaal verschillende opzetstukken. Nummer 8 is voor de verzamelaar misschien wel het perfecte cadeau. In deze glazen doos kan alles mooi tentoongesteld worden. Daarnaast zou het ook als sieradenkistje gebruikt kunnen worden. Nummer 9 dit dekbedovertrek van de Hema is super leuk. Mocht je lootje echt toe zijn aan een nieuw dekbed of houden van interieur spulletjes dan is dit een leuk en praktisch cadeau om te geven.




Share:

0 reacties