De wekelijkse recap; week 42













In mijn wekelijkse recap post neem ik al mijn favorieten van deze afgelopen week met jullie door. Deze week mijn favorieten op het gebied van Blogposts bij anderen, YouTube video's, TV en een make-up favoriet. .

Blogpost - De leukste blogpost die ik deze week gelezen heb was van ByAranka. Zij deelde de nieuwe kerstcollectie van de Ikea. Bij elke afbeelding heb ik zitten zuchten, wat een leuke collectie. Het is een blogpost die ik aan mijn moeder heb laten zien, daarom vind ik hem voor deze week de 'Blogpost van de week.' Hoe simpel hij ook is, ik vond het erg leuk om al de beelden te bekijken.

YouTube - Het herfst thema lijkt een beetje door te slaan op mijn blog. En ook in mijn YouTube kijkgeschiedenis kan ik niet onder de herfst/fall/autumn gerelateerde video's uitkomen. Mijn favoriet was I love Autumn video van Lily Pebbles. De editing vind ik leuk, hoewel ze die volgens mij zelf niet zo super vond. De Apple and Blackberry Crumble die ze laat zien wil ik zelf een keer proberen te maken.

Make-Up - Make-up wijs ben ik geobserdeerd door de P2 lipsticks. P2 heeft net een nieuwe lijn met Full Color lipsticks uitgebracht en de kleuren zien er súper mooi uit. Zeker voor de herfst en de winter. Als het goed is ga ik dinsdag naar Oldenburg of Leer om te shoppen bij de DM. Dus dan kan ik er een paar inslaan! 

Tv- Deze week heb ik niet zo veel tv gekeken. Mijn tv moment van de week is dan ook de aflevering van Hollands Next Topmodel. In deze aflevering hebben we gehoord wie er naar de finale gaan. En helaas mijn favoriet vanaf het begin, Laurie, ging eruit. Volgende week is er een recap van dit seizoen en de week daarna is dan de finale. Ik ben benieuwd wie het gaat worden. Ik hoop op Lisa.

Waar kijk ik naar uit - Volgende week is het herfstvakantie wat betekend dat al mijn studerende vriendinnen vrij zijn. Dinsdag ga ik een dagje naar óf Oldenburg óf Leer om te shoppen. Hier heb ik super veel zin in. Daarnaast organiseert een vriendin ook nog een High Tea voor haar verjaardag wat ontzettend gezellig is. 

Hoe was jou week en waar kijk jij naar uit de aankomende week?


Tags:

Share:

0 reacties