Social Media Accounts


Natuurlijk heb ik net als iedereen voor mijn blog ook verschillende social media kanalen aangemaakt. Het meest actief ben ik toch wel op Pinterest. Ik hou er van om mooie quotes en inspirerende foto's te vinden en deze te pinnen op mijn bord. Inmiddels heb ik al meer dan 8400 afbeeldingen gepind. Ik ben dan ook al een aantal jaren actief. Op mijn Bloglovin pagina kan je al de posts van mijn blog vinden. Dus wil je up tot date blijven van de nieuwste blogposts, vergeet me dan zeker niet op Bloglovin te volgen. Ook heb ik the usual Twitter, Facebook en Instagram. Hoewel ik bij die eerste twee niet veel post. Ik moet er nog even inkomen denk ik ;)

Op welk social media account ben jij het actiefst? Vergeet niet je link te posten!

Instagram
Facebook
Twitter
Bloglovin
Pinterest

Afbeelding: Tumblr

Share:

0 reacties