De Lunchbox: Santa Maria Style

Via de Insidersactie voor Santa Maria Tex Mex op 2WMN mocht ik allemaal heerlijke producten uitproberen. Van verschillende mixen, tortilla's tot taco cubs en schelpen.Vandaag deel ik mijn aller eerste lunchbox artikel met een aantal producten van Santa Maria erin verwerkt. Ik kan je zeggen, het wordt lekker!

Voor de Fajita's heb je nodig:

  • Tortilla's
  • Santa Maria Fajita mix
  • Groentes naar keuze
  • Kip
Bak de kip en de groenten, voeg hierbij de Fajita Mix en klaar! 

Voor de guacamole dip
  • 2 avocado's
  • Santa Maria Guacamole dip mix
  • naar keuze crème fraiche
  • naar keuze citroensap
Prak de avocado's tot een romige substantie. Voeg hierbij de dip mix, de creme fraiche en het citroensap.

Tijd om de Fajita's op te bouwen!
Pak een tortilla, bestrooi deze met sla. Voeg daarna de kip en groentes toe. Maak het af met de guacamole dip.





Omdat mijn lunchbox meerdere vakken heeft kan ik ook nog makkelijk wat andere gerechten/lekkernijen toevoegen. Zo heb ik deze keer nog een salade gemaakt en een fruitmix toegevoegd. Bij de salade heb ik ook nog een restje van de Santa Maria Guacamole dip toegevoegd omdat ik dat nog over had.

Het fijne aan de mixen van Santa Maria vind ik dat je niet perse het hele zakje hoeft te gebruiken. Ik gebruikte bijvoorbeeld maar één avocado en ook maar de helft van het zakje met de guacamole dip.

Heb jij al eens producten van Santa Maria geprobeerd?

Share:

0 reacties