Mijn lipstick stash


Al weer een tijdje geleden plaatste ik deze afbeelding op het Ellegirl Forum in het Lipstick Tribune Topic. Een overzicht van al de lipsticks die ik op dit moment in mijn bezit heb. Ik verbaasde mijzelf over de hoeveelheid.

Vier jaar geleden droeg ik nooit lipstick. Hoewel ik toen al wel foundation, blush en mascara droeg liet ik mijn lippen voor wat het was. Tot een actie van de Kruidvat waar ik de Rimmel Kate Moss lipstick in 107 kocht. Vanaf die dag zijn er steeds meer lipsticks bij gekomen.

Lipsticks vind ik leuk, leuker dan dat ik ooit had gedacht.

Zoals je wel kunt zien houd ik van donkere en my lips but better kleuren. Ultieme favorieten in mijn stash zijn dan ook Rimmel Lasting Finish in Cutting Edge, MAC Patisserie en de twee lipsticks van Catrice. De Kiko lipsticks draag ik vrijwel nooit en ook de L'Oreal Julianne Red vind ik in de huls mooier dan op mijn lippen. Zonder een lipstick vind ik nu mijn look niet af. Gek hé, hoe dat zo kan veranderen.

Share:

0 reacties