Nieuwe Portemonnee

Blond Amsterdam



Waar outlet shoppen wel niet goed voor is! Al een tijdje was ik op zoek naar een nieuwe portemonnee. Eentje met veel vakjes zodat ik al mijn pasjes makkelijk kwijt kon. Mijn oude portemonnee had maar zes vakjes voor pasjes, iets wat voor mij te weinig waren. De buitenkant maakte voor mij niet eens zo veel uit. Of het nu een effen kleur was of een drukke print had, I did not care.

In een lokale outletstore vond ik deze portemonnee van Blond Amsterdam. De buitenkant vind ik maar zo zo, de binnenkant vind ik perfect. Veel ruimte voor al mijn pasjes, twee vakken voor papiergeld en een ritsvakje voor kleingeld. De binnenkant is roze met witte stippen. Totaal niet mijn kleur, gelukkig is het maar de binnenkant. Naast de portemonnee had de outlet winkel ook nog de bijpassende paspoorthouder. Natuurlijk nam ik die ook mee. Niet dat ik mijn paspoort vaak gebruik maar een hoesje vond ik wel handig voor erom heen.

Waar let jij op wanneer je een portemonnee koopt?


Liefs, Sara

Share:

0 reacties