NYC Brow Gel

NYC wenkbrauwgel




Wanneer je net zoals ik wilde wenkbrauwen hebt heeft moeder natuur wel eens hulp nodig om ze in toom te houden. Al een tijdje was ik op zoek naar een doorzichtige wenkbrauw gel die mij kon helpen. In de Kruidvat zocht ik tussen de schappen van Catrice en Essence zonder resultaat. In het schap van NYC, een merk waar ik anders nooit bij kijk, vond ik gelukkig wel wat ik zocht. De Show Time NYC Lash & Brow Clear Mascara with Pro-Vitamin.

De wenkbrauw gel zit in een doorzichtige verpakking waardoor je het borsteltje goed ziet zitten. Voordeel is ook dat je meteen kan zien wanneer de gel niet meer goed is of wanneer het borsteltje vies is. Zelf gebruik ik deze gel voor mijn wenkbrauwen maar je kan hem ook gebruiken voor je wimpers. Iets wat ik nog niet geprobeerd heb en hem eigenlijk ook niet voor wil gebruiken.

Ik vul altijd mijn wenkbrauwen in met een wenkbrauwpotlood. Hier breng ik de gel overheen aan. Dit zorgt er wel voor dat het borsteltje soms een beetje vies wordt. De gel droogt snel op en wordt dan hard. De gel wordt niet super hard waardoor je nog steeds een heel erg natuurlijk effect hebt. Je hebt ook helemaal niet veel product nodig om je wenkbrauw mooi in shape te krijgen. Ik vind deze wenkbrauw gel een budgettopper die van mij zeker nog lang in het schap van de NYC mag blijven liggen!


NYC wenkbrauw gel kost €2,99

Share:

0 reacties