Mijn korte termijn blogdoelen

In de maand januari heb ik zo ontzettend weinig geblogged. Super jammer. Daarom leek het mij verstandig om een aantal blogdoelen voor mijzelf vast te stellen als houvast. Ik hoop dat ik door deze doelen vast te stellen meer aan mijn 'Nieuwjaars resoluties' van zo veel mogelijk bloggen en meer vastleggen op video en foto ga werken.

Meer berichten plaatsten

In januari zijn er zes! berichten online gekomen. Waardeloos dus! Dat terwijl ik in oktober, november en december vorig jaar meer dan 20 berichten per maand plaatste! Ik zou super graag weer dit aantal halen in een maand. Wel moet er een zekere mate van kwaliteit zijn in mijn blogberichten. Kwaliteit dus boven kwantiteit!

Fotografie verbeteren

Ik heb me ingeschreven voor een online fotografie cursus op Edx of Coursera.Ik krijg gelukkig nog een mailtje wanneer het start ;). Fotograferen vind ik super leuk alleen zou ik er nog wel een stuk beter in willen en kunnen worden. 

Social Media kanalen onderhouden

Auch, ja, hier ben ik dus zo slecht in. Ik post bijna nooit iets op de social media kanalen van mijn blog omdat ik daar te lui voor ben/ niet weet wat ik elke keer moet plaatsten. Ik ga deze maand proberen of Hootsuite of Tweetdeck mij hier verlichting in kunnen geven. Zo kan ik tweets en facebookposts op mijn pagina's inplannen en komt er in ieder geval vaker een update online.

Reageren op andere blogs en comments

Zo slecht als ik op dit moment met Social Media ben zo slecht ben ik ook in het reageren op andere blogs en mijn eigen comments. De interactie met andere bloggers en lezers van mijn blog is dan ook heel klein. Dit zou ik super graag willen vergroten de komende tijd.

Tijd inplannen om blogposts te schrijven

Per dag/twee dagen zou ik graag een paar uurtjes inplannen om te gaan bloggen, foto's te maken en om social media in te plannen. Nu heb ik er geen vast tijdstip voor en komt het vaak voor dat ik, zoals nu, om 23.30 nog zit te schrijven. Wanneer ik hier echt een tijdstip voor uit trek ben ik vast ook veel productiever en zou ik meer kunnen doen.

Dit waren dan mijn blogdoelen op korte termijn, heb je zelf ook blogdoelen gesteld?

Liefs,
Sara







Share:

0 reacties