5 gedachten bij de eerste 2 afleveringen van PLL



1. Spencer en Caleb, Spencer en Caleb, SPENCER & CALEB! De vorige seizoenen maakten we kennis met Spencer & Toby als koppel en Hannah & Caleb als koppel. Nooit had ik verwacht dat in dit nieuwste seizoen Caleb en Spencer samen zouden komen. Ik vond het best schokkend in het begin. Nu vind ik ze vooral een erg leuk stel. Ik ben dan ook blij dat Caleb niet op een vreemde manier uit de serie is geschreven.

2. Déjà vu tijdens de begrafenis van Charlotte, is Sara de nieuwe Jenna die de liars lastig gaat vallen. En wat is er met Jenna gebeurd en waar is ze? Geruchten gaan dat ze terugkomt in seizoen 6 en ik ben zelf zéér benieuwd hoe haar leven de afgelopen jaren verlopen is.

3. Waarom hebben ze Radley wel ooit omgebouwd tot een hotel? Ik krijg wanneer ik de serie kijk al kriebels wanneer ik die plek zie. Zelfs nu er een grote verbouwing is geweest en de functie van het gebouw is veranderd lijkt het me geen prettige plek om te komen.

4. Hoewel Ezra Fitz vanaf het begin mijn favoriete mannelijke karakter is vind ik hem in dit nieuwe seizoen wel heel erg eng/overdreven doen. Dat schreeuwen tegen de meiden, vaag zijn over de nacht dat Charlotte werd vermoord, en geen goede band/relatie meer met Aria hebben. Ik vraag mij echt af wat er met Ezra is gebeurd in de afgelopen jaren.

5. En dan nog de belangrijkste vraag Who killed Charlotte? Ja, we beginnen weer van voor af aan met PLL en er zullen vast weer vijf seizoenen nodig zijn om tot de dader te komen. Ik ben benieuwd of één van de liars, Ezra of Sara er iets te maken mee heeft. Of zou Charlotte vermoord zijn door Jason? Want waar is hij?

En dan ga ik nu snel zoeken of ik de derde aflevering ook online kan vinden! 

Liefs!

Tags:

Share:

0 reacties