Monday Inspiration : Wonen


Het is weer eens tijd voor een Monday Inspiration. Het is al ontzettend lang dat ik een Monday Inspiration heb geplaatst. Deze staat vandaag in het teken van 'Wonen'. Ik ben druk met het veranderen van mijn slaapkamer. Op Pinterest ben ik dus druk bezig met het zoeken van inspiratie. De hoofdkleuren in mijn slaapkamer zijn nu zwart en wit. Terwijl het hiervoor heel erg veel houttinten had. Mijn kamer was echt een mengelmoesje van allemaal houttinten en soorten. Door deze nu wit te verven past alles meer bij elkaar. Ik ben nu nog op zoek naar leuke accessoires. Bij al deze afbeeldingen vind ik dat ook de accessoires heel erg leuk. Mooie posters met tekst of een fantastische afbeelding wil ik ook zeker toevoegen aan mijn slaapkamer. Het rek met de kaarten vind ik ook erg mooi staan. Dit 'rek' kan je gewoon vinden bij de bouwmarkt!

Share:

0 reacties