The Capsule Wardrobe | Bottoms



De eerste Capsule Wardrobe die je samenstelt zal nooit voor de volle 100% uit items bestaan die je stuk voor stuk te gek vindt. Op dit moment ben ik zover dat ik de 'bottoms' voor mijn Capsule Wardrobe heb uitgezocht. Ik ben er nog niet helemaal tevreden over. Ik zou nog graag één of twee spijkerbroeken willen toevoegen. Alleen heb ik tot nu toe nog niet een paar gevonden dat ik zou willen toevoegen. Ik probeer mijn tijd te nemen bij het kiezen van een item dat ik aan mijn garderobe wil toevoegen. Ik wil een item alleen wanneer ik er meerdere seizoenen mee kan doen en het niet te trendgevoelig is. Daarnaast is de pasvorm ook erg belangrijk. Wanneer ik het niet meteen lekker en mooi vind zitten koop ik het niet. 

De broeken

Op dit moment heb ik drie broeken die ik veel ga dragen de komende drie maanden. De wit met zwarte vind ik heel leuk maar ook moeilijk gezien het seizoen. Op dit moment, met de lente temperaturen, vind ik hem nog prima kunnen. Wanneer het echt winter wordt vind ik hem denk ik toch te wit. Dan zijn er nog twee zwarte jeans. De ene is van de H&M en deze broek is een skinny jeans die normaal valt. Zelf heb ik deze broek gekocht voor mijn werk. Ik vind het niet de meest fijne broek die er bestaat. Dit is dan ook de broek die ik graag zou vervangen voor een spijkerbroek. De broek die wel lekker zit is van de Only. En deze broek heb ik ook gekocht om mijn Capsule Wardrobe uit te breiden. De jeans is High Waisted en is van een stretch stof. Het is mijn eerste High Waisted jeans sinds de lagere broeken in kwamen. Ik moest wel wennen maar vind het nu erg mooi en lekker zitten.

De rokken

Er zijn twee rokken die ik heb toegevoegd aan mijn Capsule Wardrobe. Het nep leren rokje heb ik al een tijdje en draag ik erg veel. Deze mocht dus zeker niet ontbreken in mijn Capsule Wardrobe. Het blauw crème rokje vind ik zelf een leuke eye catcher. Hoewel ik wel eens opmerkingen heb gekregen of mijn rokje niet van ovenwanten is gemaakt. Daarnaast kan ik het rokje ook makkelijk combineren met een trui en basic shirts uit mijn Capsule Wardrobe.

Share:

0 reacties