La Roche Posay Serozinc


Serozinc, hier in Nederland heb ik het op de beautyblogs nog niet voorbij zien komen, terwijl de Engelsen niet meer zonder kunnen. Tijd om het zelf maar eens te proberen. Serozinc is een toner van het Franse merk La Roche Posay. Serozinc is na mijn weten niet in de Nederlandse parfumerieën en drogisterijen te koop. Zelf heb ik hem dus ook online gekocht. In Parijs moet het volop in de Pharmacies aanwezig zijn. Wanneer je toevallig in Frankrijk bent is het zeker de moeite waard om daar eens naar binnen te stappen. Zelf kocht ik Straatsburg bij een Pharmacie Bioderma producten. La Roche Posey werd daar ook verkocht.

Serozinc is een zinksulfaatoplossing en heeft een zuiverende en kalmerende werking op je huid. Het kan zowel door mannen, vrouwen als voor baby's worden gebruikt. Zelf gebruik ik de Serozinc nadat ik mijn huid heb schoongemaakt met Bioderma. Na het gebruiken van de Serozinc doe ik een nachtcrème op. De Serozinc haalt prima de laatste make-up restjes van mijn gezicht af. Daarnaast is de Serozinc ook een soort van ontsmetter. Het reinigt oppervlakkige huidirritaties. Zelf had ik vorige week weer last van wat puistjes, en door het gebruik van Serozinc heb ik wel het gevoel dat ze sneller weg gaan. Mannen kunnen het gebruiken wanneer ze last hebben van scheerbrand en het verzorgt ook nog eens de billen van je baby. Een multifunctioneel product dus dat het hele gezin kan gebruiken.

Mijn busje Serozinc heb ik gekocht op de website Farmaline. De verzendkosten zijn 3,95, wat een redelijke prijs is naar mijn mening. Volgens mij komen de producten zelfs nog eens uit België. Binnen een week had ik het product binnen. Op dit moment kost Serozinc bij Farmaline €9,68 omdat er 10% korting . 

Share:

0 reacties