Søstrene Grene kerstaankopen


De eerste kerstaankopen van dit jaar heb ik al weer gedaan. Afgelopen vrijdag was ik in Groningen voor de open dag van de RUG. Natuurlijk kon ik de verleiding niet weerstaan om van te voren de stad ook even in te gaan. Søstrene Grene is een winkel die ik wanneer ik in Groningen ben nooit oversla. Ik zou alles wel willen hebben wat ze er verkopen. Op dit moment hebben ze de nieuwe kerstcollectie al weer in de winkel. En ja, hij is leuk! Ik kon in ieder geval de verleiding niet weerstaan en kocht twee kerst uitsteekvormpjes en een opbergdoosje. De uitsteekvormpjes hebben de vorm van een kerstboom en een sneeuwpop. Het opbergdoosje heeft verschillende prints die ik allemaal super leuk vind. Er zijn ook verschillende koekblikken verkrijgbaar met een print van de opbergdoos. Deze heb ik zelf ook in mijn handen gehad maar ik vond ze minder mooi dan deze doos van karton. Ik ben van plan om in deze doos ook gewoon koekjes te bewaren. Het formaat van deze opbergdoos is daar groot genoeg voor. 

Prijs van de uitsteekvormpjes : €1,24 per stuk
Prijs van de opbergdoos: €1,66

♥️

Share:

0 reacties