Monday Inspiration : Girl Band



Het is weer tijd voor een nieuwe Monday Inspiration. Ik zie steeds vaker van die leuke jasjes op Pinterest staan met teksten op de achterkant. De leren varianten vind ik wel een stuk leuker dan de spijkerversies die ik tegenkom. Ik vind het heel erg Pink Lady-achtig. Daarnaast vind ik zo'n fake bonten luipaardprint jas ook altijd helemaal geweldig. Ik ben nog nooit de perfecte variant tegen gekomen. Maar oh, wat vind ik ze mooi. Ook ben ik deze week begonnen met het zoeken van afbeeldingen van kleding die meer een tijdloze uitstraling hebben. Zo houd ik ontzettend veel van streepjes tops. Ik heb zelf al een aantal in mijn kast maar wil altijd meer. Wat ik ook erg mooi vindt voor deze tijd van het jaar zijn wintertruien met een V hals en eronder een kanten randje van een bh of hemdje. Ik hou van monochroom dus de beige en grijze truien op deze afbeeldingen vind ik erg mooi.

Share:

0 reacties