Monday Inspiration


Tijd om de maandag af te trappen met mijn favoriete inspiratie afbeeldingen van deze week. Het wordt echt herfst en ik doe niets liever dan in bed liggen met een lekkere warme deken. Hoe mooi is de gebreide deken/plaid op het bed? Ik merk dat ik in mijn garderobe ook meer naar de donkere tinten nijg. Zwart en grijs zijn het dit seizoen helemaal in mijn garderobe. Ik verlang ook heel erg naar een weekendje op één van onze wonderschone eilanden. De flamingo's zijn natuurlijk op en top zomer. Maar check de mooie oud roze kleur die ze hebben, ook een favoriet voor fijne herfst items. Qua make-up looks hou ik van een donkere lip kleur. Inmiddels heb ik al een hele verzameling aan mooie donkere lip kleuren. Drink ik in de zomer het liefst een verkoelende ice tea nu ga ik weer voor de warme dranken. Kom maar door warme chocomelk, cappuccino's en theetjes!

Afbeeldingen via Pinterest

Share:

0 reacties