HEMA Hand Cream Flora





















Ik vind dat de HEMA de laatste tijd prachtige producten heeft toegevoegd aan hun assortiment. Producten die er ontzettend mooi uitzien en nog eens een hele fijne prijs hebben. Elke keer zie ik wel weer iets wat ik wil hebben. Van mijn vriendin kreeg ik voor mijn verjaardag de Flora hand cream. Ik ben verliefd op de verpakking. Echt iets voor mij. Vrij simpel maar ook wel weer net even anders dan andere verpakkingen van budget handcrèmes. Hoewel het natuurlijk wel lijkt op de verpakkingen van L'Occitane, maar voor een budget crème vind ik de verpakking erg mooi.

De handcrème zit in een zilveren tube en bevat 65 ml aan inhoud. Er zit een zwarte draaidop op, niet een dop die gelijk vast zit aan de tube. Niet kwijtraken dus! Het label op de zilveren tube heeft een old school feel, net alsof de tube uit de jaren 50 komt. Ik vind hem zelf erg mooi. Op de achterkant van de tube staat informatie over de ingrediënten. Deze staan ook op het doosje waar de handcream inzit. Mocht je voor iets allergisch zijn dan kan je dat dubbel checken.

Flora is niet de enige geur waarin deze handcrème komt. Er zijn ook nog de geuren Cedar en Linen verkrijgbaar. De Flora handcrème bevat de geuren Jasmijn en Orchidee. Ik vind de geur zelf erg lekker. Niet té bloemig. Wel denk ik dat ik zelf voor een andere geur was gegaan. De Cedar geur spreekt mij van de drie het meeste aan. Wel blijf ik deze gewoon gebruiken hoor :)

Het fijne aan deze handcrème vind ik dat hij niet te dik is en makkelijk uitsmeert. Ook laat het niet een kleverige laag op je huid achter. Hij trekt vind ik redelijk snel in je huid. De geur is aan het begin sterk maar vervaagt daarna ook wel weer snel. Wel blijft er een subtiele geur hangen, erg lekker! De handcrème vind ik zeker een aanrader. Ook omdat hij maar drie euro kost. Dus, zoek je nog een leuk cadeau of ben je op zoek naar een handcrème voor in je tas, ga dan even naar de HEMA.

Share:

1 reacties

  1. Ik zie die tubes dikwijls liggen in de winkel en ik vroeg mij altijd af hoe het nu zat met hun kwaliteit etc. Toch nog maar eens naar de Hema dus, voor een handcrème deze keer ;)

    BeantwoordenVerwijderen