Haar inspiratie



Wanneer ik 'vroeger' naar de kapper ging kwam ik altijd terug met een kapsel waar ik niet tevreden over was. Ik had te veel laagjes, mijn haar werd verschrikkelijk uitgedund of het was véél korter dan dat ik voor ogen had. Tegenwoordig neem ik dan ook altijd een A4 mee met daarop haar inspiratie. De look die ik op dat moment aangemeten wil hebben verwerkt in verschillende afbeeldingen die ik heb gevonden, op vaak, Pinterest

Nu ik vandaag ook weer na de kapper ga werd het dus tijd om weer wat inspiratie voor mijn komende haarlook op te zoeken. Na jarenlang met lang haar tot halverwege mijn rug te hebben rondgelopen ben ik nu juist voor de korte hair do's. Natuurlijk helemaal geïnspireerd op de middelste look van Lauren Conrad. Maar ook op zoveel andere celebs die hun lange lokken verruild hebben voor een korter kapsel. Oh, en met korter bedoel ik niet een pittig kort kapsel met een rode lok, haha.

De bovenste foto is zoals ik mijn haar zou willen hebben. Blunt/grof geknipt met eigenlijk geen laagjes en vooral één lengte. Mijn haarkleur is alleen niet zo blond als hier op de foto. Toch denk ik dat dit kapsel met alle haarkleuren wel mooi zal staan. Het eerste kapsel van de onderste rij vind ik vooral mooi om de lengte. De middelste is een foto van Lauren Conrad vind ik gewoon perfectie. Hoewel ik mijn haar misschien wel ietsje korter wil hebben. De derde foto vind ik leuk omdat het laat zien dat je met kort(er) haar ook zeker kan variëren.


Tags:

Share:

0 reacties