Geurkaars


Ik vind het altijd vreselijk om een artikel te lezen bij een blogger over een product en dan wordt er geen merk bij genoemd of een locatie waar je het kan kopen. En dan doe ik het vandaag ook nog zelf een artikel schrijven over een item dat 'moeilijk' te verkrijgen is. Deze geurkaarsen vind ik zo lekker dat ik ze toch op mijn blog wilde delen.

Ik kocht ze in een outletshop en was meteen verliefd op de verpakking. De blikjes ga ik dan zeker ook nadat de kaarsen opgebrand zijn gebruiken. Ik dacht eraan om er wattenschijfjes of zo in op te bergen. In de outletwinkel waren dezelfde geurkaarsen er ook in een zilveren blikje. Ik vond zelf deze gouden mooier. De geurkaars heeft een zwarte sticker op de voorkant met de geur erop. Op de onderkant van de geurkaars vond ik onder de prijssticker nog wel een website. Deze website is van de distributeur van de geurkaarsen en heet Mijn stijl. Op deze website kan je als particulier niets, er is geen webshop te vinden. Ik denk dat deze geurkaarsen van het merk Puur Zeep zijn, maar ik weet het dus niet helemaal zeker. Ik kan online namelijk nergens deze geurkaarsen vinden.

Ik heb dus twee geurkaarsen gekocht in de geuren Patchouli en Cotton. Mijn favoriet is de Patchouli, deze geur is wat zachter dan de cotton geur. De geurkaarsen hebben een brandduur van 30 uur. Meestal heb ik een geurkaars toch maar even aan. Zodra de geur in mijn slaapkamer hangt doe ik hem uit. Ik vind de duur van de geurkaarsen prima voor een prijs van €3,95. De geurkaarsen zijn net wat duurder dan een Ikea geurkaars maar nog steeds budgetproof!

Wat is jouw favoriete geurkaars?


Share:

1 reacties