Doelen voor 2016


Het is 1 december wanneer ik aan dit artikel begin. Elke keer wanneer ik een nieuw doel bedenk zal ik deze toevoegen aan mijn lijstje. En ik hoop dat ik dan vandaag wanneer deze blogpost online komt een voor mij inspirerende lijst met doelen heb gecreëerd. Edit: vandaag 30 december heb ik al 16 doelen! Ook al zijn het niet hele bijzondere doelen, het zijn wel doelen die haalbaar voor mij zijn. Op nummer 14 na misschien. Dat is geheel afhankelijk van mijn financiële situatie. 

  1. Beginnen aan de universiteit
  2. Meer rust vinden
  3. Werken aan mijn Capsule Wardrobes
  4. Geen impulsaankopen meer doen
  5. Meer afstand nemen van mensen die me geen goed gevoel geven
  6. Met een fijn gevoel beginnen aan mijn nieuwe studie
  7. Meer vastleggen op film en foto
  8. Meer bewegen
  9. Gezonder eten
  10. Variëren met lunchopties
  11. Zo veel mogelijk Bloggen
  12. Meer genieten van de natuur om mij heen
  13. Mijn slaapkamer een make-over geven
  14. Mocht het financieel mogelijk zijn: reizen of op vakantie gaan
  15. Boeken lezen! 
  16. Een bijbaan of vaste baan (tot augustus) vinden

Heb jij ook doelen/goede voornemens voor 2016?

Share:

0 reacties