Lichtpuntjes


Door al de ellende in de wereld weet ik niet zo goed waar ik over moet bloggen. Ik wil er aan de ene kant over schrijven en aan de andere kant ook weer helemaal niet. Na het nieuws te hebben gevolgd vandaag vond ik Ik Hou van Holland een fijne afleiding. Iets vrolijks en geen narigheid. Voor vandaag staat er dus ook een artikel vol met leuke en positieve punten online. Lichtpuntjes die vrij normaal zijn in het dagelijks leven maar die de dag wel even extra leuk maken. 

1. Het vinden van mooie afbeeldingen op Pinterest.

2. Het weer, hoewel het op dit moment terwijl ik dit artikel schrijf regent, hebben we nog niks te klagen.

3. De banaan chocoladekwarktaart van Dr. Oetker. Mijn moeder kocht en maakte hem vandaag en ik vond hem echt super lekker. Jammer dat hij limited edition is! Van mij mag hij zeker blijven.

4. Throwback Facebookpagina's die zorgen voor aha momentjes.

5. Lange gesprekken met vriendinnen.


6. Wensenlijstjes maken op Zalando of Asos en dan wegdromen bij de items op je lijstje.

7. Lekkere broodjes in het weekend.

8. Filmtrailers van leuke films die nog uit moeten komen.

9. Het falen van deze groep van Are You The One? Ergens vind ik het zo ontzettend hilarisch. Ik heb al de seizoenen gekeken en nog nooit ging het zo slecht als nu.

10. Op uitzending gemist afleveringen kijken van series en docu's. Op dit moment kijk/luister ik naar deze docu over de Libelle

11. Het ontdekken van een fantastisch nieuw nummer of een leuke band.

12. De verhalen over de Tinder avonturen van een vriendin van mij. 

13. Dat het bijna weer kerst is en dus het hele huis weer versierd mag worden met leuke kerstaccessoires. 

14. Verse Jus d' Orange, zelf geperst natuurlijk.


Share:

0 reacties